27 Nisan 2014 Pazar

Kitap Yorumu: İlk Defa- Cora Carmack



Kitap Adı: İlk Defa
Özgün Adı: Losing İt
Yazar: Cora Carmack
Tür: Yeni Yetişkin, Aşk
Yayınevi: Pena Yayınları
Sayfa Sayısı: 278

Arka Kapak Yazısı:
Üniversitenin tek bakiresi olarak mezun olmak istemeyen Bliss hızlıca birini bulup bu işi çözmeye karar verir. Mümkün olduğunca çabuk... Tek gecelik bir ilişki... Bliss o kişiyi bulur ancak gerçekten gülünç bir bahaneyle onu yatakta bırakarak kaçar. Ertesi gün sınıfa giren yeni tiyatro öğretmeni ona çok tanıdık geliyordur. Bliss tam sekiz saat önce onu yatakta bırakmıştır... 
Yalnız... Çıplak...


Kesinlikle okumalısınız!! Açılış cümlem garip oldu biliyorum ama okuduğumdan beri yorum yapmak için yanıp tutuşuyorum. Kitap yarım günümü aldı. Kısa falan ama çok akıcı sabah otobüste başlayıp okulda son dersten önce bitirdim. Konusuna geçiyorum. Bliss, Kelsey tarafından bekaretinden kurtulmak için bir sürüklenir. Barın arka tarafına doğru yolculuğa çıkan Bliss orada oturmuş Shakespeare okuyan birini görür. Gider konuşur blah blah derken bunlar kendilerini Garrick'in -Sheakespeare okuyan, yakışılı, ingiliz aksanlı ÖĞRETMENİMİZ-evinde bulurlar. Daha doğrusu bulamazlar küçük aksaklıklar çıkmıştır tabii bu sırada Garrick ve Bliss'in komşu olduğu ortaya çıkar-evlerinin arasında bir apartman var yanlış anlamayın karşı komşu olayı değil-. Bu bahaneyle Bliss'in evine giderler. Bliss kendini hazır olduğuna inandırmaya çalışır. Ama değildir. Arka kapakta yazdığı gibi gerçekten çok saçma bir bahaneyle kendini dışarı atar. Yarı-çıplak bir şekilde. Sonra bir çalılığın arkasına saklanıp Garrick'in gitmesini bekler. Garrick gider ve Bliss onu bir daha görmeyeceğine inandırmaya çalışırken ertesi gün tiyatro dersine girer ve onu görür. İşte işler buradan sonra başlar. Hihihih işte sevdiğim bölümler aşkın kızıştığı ama birlikte olamadıkları bölümler. Hayır sadist ya da manyak değilim. Her neyse buralarda Bliss'in arkadaşlarını falan tanımaya başlarız. Onu bu maceraya sürükleyen Kelsey ve Cade en iyi arkadaşlarıdir. Cade erkek aklınızda bulunsun onu kız sandığım için
hala toparlanamadım. Bu arada kitapta aşk üçgeni yoktu ama... Amasını okuyunca anlayın o zaman.
kitapta bazı bölümlerde böyle olduğum doğrudur. İrem bilir :D
kitabın sonu <3 ben
Puan: 5/5

5 yorum:

  1. Irem çok iyi biliyor o hallerini :D

    YanıtlaSil
  2. Melis bilmez zaten :'( Zaten ben aslinda yogum,kesin yogum :(
    Melis Kitaplar Diyarinda da bundan sonra seni dislayacak kitten :D

    [Tribimle cigir actim ama okuyan diger insanlar icin soyluyorum yakin arkadasizdir yani ;) ]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen blogunun tanitiminiyap zaten :D

      Sil
    2. Pislikk tanıtım yapmadım :P Melis seni dışlayacak desem saçma olurdu ;)

      Sil