10 Ocak 2014 Cuma

Kitap Yorumu: Melez Sözleşmeleri 4/ Apollyon- Jennifer L. Armentrout




Kitap Adı: Apollyon
Orjinal Adı: apollyon
Seri: Melez Sözleşmeleri/Covenant#4
Tür:Young Adult
Yayınevi: Dex

Evet, evet ilk yorumumla karşınızdayım efendim bu kitabı seçerken kitaplığıma gittim gözümü kapattım ve aldım. Kitabımız içinde bir de novella (yan seri gibisinden bir şey) bulundurmakta. İksir!! İlk önce ondan başlamak istiyorum.

İksirİksir Aiden'ın ağzından yazıldı.Sevgili Alex'imiz bir kitap önce Apollyonluğa kapak atmıştı ve haliyle aynı Solaris'in İlk'e *halaa adını öğrenemedik adını matematikteki x gibisin* aşık olduğu hayranlık beslediği gibi Alex'de Seth'e doğru kaymıştı artık Aiden'ı önemsemiyordu. Tabii bir Aiden fanı olan tarafımı üzsede diğer tarafını *Seth fanı olan* çok sevindirmişti. Ve birde bunların üzerine savaş çıkınca bu sefer çareleri kalmıyor ve kızımızın en çok korktuğu şeyi yapıp ona İksir içiriyorlar. İksir içmeden önceki hali tam yeniden *spoi* gözleri kahverengi olmuşken Aiden'a yalvarırken içim eridi öldüm geberdim "Lütfen kurtar onu!" diye bağırdım öyle yani. Sonuç olarak artık Alex Aiden'ın kölesi oluyor. İksir altı kez kullanıldıktan sonra kalıcı oluyor bunuda bilin istedim. İksir'in sonuna kadar Alex'i boynu bükük bir kuzu olarak görüyoruz ki bence bu çok kötü. 

iksir için kitapta mavi diyordu
ve ben bunu beğendiğim için koydum.

Alıntılar: Onun bir an önce başka bir yere götürülmesi gerektiği konusunda ben de hemfikirdim, ancak Apollo'nun bunu yapış tarzını katılmamıştım.
Apollo onu bir tanrı şimşeğiyle çarpmıştı.
Ben de yumruğu Apollo'ya yapıştırıvermiştim.
Hala hayatta olduğuma şaşırıyordum.

Tanrılar savaş mı istiyordu? Alacaklardı o halde. *Hadi Kamoon dercesine böyle*


Apollyon: Veeee işte sırada Apollyon yorumum İksir biraz uzun oldu biliyorum. Alex'imiz yine Seth'e hayran olan kişiliğine dönmüştür. "Seth'im" Şahsen bu kitabı çok sevdim ama vıcık vıcık sahneler çok fazlaydı. Her yerde her yerdeee!!! Cehennemin dibi de dahil her neyse bu Alex *buradan sonrası çok spoi içermektedir üzgünüüümm* kendine gelince -harbiden kendine geliyo yani eski Alex oluyo- böyle bir Aiden istemeceler ona ihtiyaç duyma falan Tanrı'da da çok Aiden vardı ve bir süre sonra artık "Yeter anladım seviyonuz birbirinizi ama artık ayrılmalısınız -öyle değil öpüşürlerken ki bir tepki bu- yeter ama kıskanıyorum" durumlarına geldim. Eh beni suçlamayınız bu konuda. Her neyse biz konumuza dönelim kitabımız genellikle eğlenceliydi, romantikti kısacası tam istediğim, sevdiğim gibi bir kitaptı. Bayıldım. Jennifer yazarda ben beğenmez miyim? Kitapta bazen öyle bölümler oldu ki bitirene kadar nefesimi bırakamadım özellikle bir mezarlık bölümü vardı ki içim gitti yemin ederim. Alex hala bağ yoluyla Seth'e ulaşabildiği için tetikteler her an baştaki Alex geri gelebilir diye bu yüzden bir çok planlarını ona söylemiyorlar ve haliyle kızımız bu durumdan çok rahatsız -burnunu her yere sokmazsa olmuyor çünkü-  

Kitabın sonunda ben :D




Alıntılar: Aman tanrım çok fazla var hangisini yazsam acabaaa...
"Dur orada!" deyip sözünü kestim. "O konulara şimdi girmeyi hiç istemiyorum."
 Marcus ters ters bana baktı. "Sen benim yeğenimsin, ben de yasal vasinim."
"Yaşım on sekiz."
"Ama hala..."
"Olivia! Tuvalet molası!"   (Bu konu arabada açılmaz ama Marcus çok ayıp) syf-409

"Tanrılar aşkına Alex, her şeye parmak sokulmaz ki."
Tek kaşımı kaldırdım.
Gözlerini devirdi. "Kafan beni korkutuyor."
Sırıttım. "Kafamın nasıl çalıştığını biliyorsun."            (sapıııııııkkkk)


Her ne kadar Sentiel telefonumda ingilizce şekilde bulunsa da olmaz okumam Türkçe olcak o başka yolu yok ben onu kendi dilimde okuycam! Ve sonra kitabın çıkmasına daha bir ay olduğunu öğrendiğim için galiba dayanamıyıp okuycam.



 Sana 4 veriyorum çok üzgünüm aynı zamanda elim beşe gitmedi. Keşke 4,5 olsa


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder